9 Aralık 2012 Pazar

Posted by ??????????? | File under : , , , , , ,

Şu ölümlü dünyada ki iyiki ölümlü dünya!..Zaten ölümsüz olmayı başaracak kadar zeki ve yetenekli insanlar bunu başarıyor; bıraktıkları eserleriyle.Bedenleri toprak olsa bile,insanlık var olduğu sürece onlar hep var olacak,yaşayacak insanlar.Tanrı nın "özel" insanları olduğu kesin bu insanların.

Yaşamını devam ettirebilmesi içinde her insanın mutlaka yapacağı ve yaptığı işler var bu dünyada.Çoğunluğu sadece yaşamını devam ettirebilmek için çalışır.Diğer azınlık bir kısmıda dahilerden geriye kalan kırıntılardan kendi paylarına düşenleri alma çabası içindedirler.

Gerek var olmuş eserlerin kırıntılarından faydanmış insanlar olsun,gerekse kendi çapında bişeyler üretmeye çalışan insanların yaşamlarında var olma mücadelesi neden bir savaşa dönüşüyor? Zaten buradaki amaç bellidir ve "sanatçı"nın çapı da. Kendi çapında var olma çabası ve ekmek kavgası. Yaptıkları eserlerle isim yapmış ve iyi para kazanmış insanlar ki ne kadar çok zorluk çekmiş olmalı ki,aynı zorlukları kendileri gibi var olma savaşı verenlere çıkartıyorlar.

Kendileri artık okadar "mühim" insan olmuştur ki,sende kim oluyorsunda onlarla konuşabiliyorsun.Önce onların seviyesine gel.İyide senin zorluklarını neden ben çekmek zorundayım.? neden sen bana yardımcı olamıyorsun? sen neden benim var olma savaşımda karnımın doymasına destek olamıyorsun,insanlık adına. Sen zaten ölümsüz olmayı başarmışsan ne büyük mucize olmuşsun. Değilsen şu 3 günlük ölümlü dünyada paylaşım içinde olsak,daha mutlu,huzurlu ve tok bir dünya olmaz mı?

Kültür-sanat toplumların gelişimine,ilerlemesine katkı değilmidir? ve sanatçı sıfatını alabilmiş insanlar toplumların önderleri değil midir? Bunlar başarılamıyorsa bu sıfatları haketmiş mi oluyor sunuz?

Resim yapıyorum ve çok seviyorum resim yapmasını. Bu alanda var olma savaşı veriyorum.

Her alanda olduğu gibi bizim işimizde de büyüklerimzden destek ve yardım bekliyoruz.Çektikleri zorluklarının tamamını bizlerin çekmesi için neden göremiyorum.

Umarım ve dilerim sistem değişir,3 günlük dünyada daha paylaşımcı,daha tok insanların olduğu bir dünya için hepimiz elimizden geleni yaparız.

Büyüklerimin bilgilenmeliri için web sitemin adresinide veriyorum.

sevgiler

web sitem

http://resimseverleremerhaba.blogspot.com/

Kaynak: Var olmak neden bu kadar zor?

Yazar Hakkında:
web sitemin adresi.

http://resimseverleremerhaba.blogspot.com/