30 Aralık 2012 Pazar


Geçen sene büyük bir trafik kazası atlatan ve şoförü vefat eden şarkıcı Neslihan Darnel,katıldığı TV programında yaşam felsefesinin nasıl değiştiğini anlattı

Artık her günü son günüymüş gibi yaşadığını söyleyen Neslihan Darnel, "Acım büyük ama her acıdan ders çıkarmak gerekiyor" dedi.
Şarkıcı Neslihan ,  Kanaltürk'te yayınlanan 'Hay Hay Buyursun Gelsin' adlı programda özel hayatına dair ilginç açıklamalar yaptı. Geçen yıl şoförünü kaybettiği ve kendisinin de yaralandığı bir trafik kazası atlatan Neslihan ,  yaşadığı kötü dönemin etkilerini üzerinden hâlâ atamadığını söyledi. Kazayla ilgili konuşan Neslihan ,  "Hayatımın en zor en kötü günlerini geçirdim. Ruhumda ve bedenimde travmalar yaşadım. Çok büyük bir kaybım var ama hayatta her acıdan ders çıkarmak gerekiyor. Her günü son günmüş gibi yaşamak gerekiyor. Kendimi çok fazla düşünmeye başladım. Ben kimim, bu hayatta neler yaptım, ne kadar üzdüm kendim gibi ben odaklı oldum. Her şeyi daha çok yapmaya özen gösterdim ve işime sarıldım" diyerek yaşadıklarını özetlemeye çalıştı. Yaşam felsefesini, "Son günmüş gibi yaşa" olarak özetleyen Neslihan ,  2013 yılından beklentilerini "Yeni yıl sağlık dolu, huzur dolu olsun. Televizyon haberlerinde üzüldüğümüz görüntüler yerine barış görüntüleri izleyebilelim. Ülkemizde ve dünyada barış olsun. Kısacası sağlık, huzur ve barış diliyorum. Bereket sonra da gelir" diye açıkladı.

Ertem Şener - Haber Paralel Magazin Servisi