17 Ağustos 2012 Cuma

Posted by ??????????? | File under : , ,

Zamanında büyük usta Kazım Kanat'ın Samet Aybaba ile ilgili Beşiktaş taraftarına yaptığı hatırlatma.Umuyorum Beşiktaşımız, Samet Kaptanın önderliğinde kupalar kazanır ve o kupalarla birlikte hep beraber seni ziyarete gelebiliriz.Nur içinde yat.


Samet Aybaba'yı istemiyoruz!


Beşiktaşlılara çok özel ders olacak hatırlatma.. Fatih Terim göreve geldiği zaman herkes ayağa kalktı. Olmaz, yapamaz, başaramaz dediler. Futbolcuyken 14 yıl şampiyon olamadık, uğursuz dediler. Hele ilk maçta Fenerbahçe'ye farklı yenilgi dönüşü Florya yolunda otobüs içindeki Terim'e bile saldırdılar. Peki bunca kuru gürültü sonucu ne oldu? ' Terim'le olmaz' diyenler Terim'i futbol ilahı yaptılar. Terim'in Florya'ya heykelinin dikilmesini önerdiler. Şimdi her fırsatta Terim'siz olmaz diyorlar. Galatasaraylıların göreve gelirken Fatih Terim'e yaptıklarını, Beşiktaşlılar şimdi Samet Aybaba'ya yapıyorlar. Peki Aybaba'nın suçu nedir? Her çalıştırdığı takımla Beşiktaş'ı yenmiş! ( Oysa şunu düşünseler. Aybaba her çalıştırdığı takımda başarılı oldu. Genç ve yetenekli oyuncuları Türk futboluna armağan etti) Benim isyanım şurada: Aybaba'yı yargılayanlar, Beşiktaş'ın şerefli tarihine ve mazisini inkar ediyor demektir. Açık ve net yazıyorum: "Beşiktaş formasını 11 yıl tertemiz giymek. 5 yıl onurla gururla kaptanlık yapmak.

BİRLİKTEN GÜÇ DOĞAR
Bu dönemde sorun olmadan pazarlık yapmadan en az parayı almak hiç önemli değilse, bazı taraftarlar gibi ben de bağırıyorum ; Samet Aybaba'yı istemiyoruz! Asıl konu şu Beşiktaş yönetimi bu çatlak seslere kulak verip Aybaba'ya hayır diyorsa . Dün kovduğu Lucescu'nun ayağına gidiyorsa, bu Beşiktaş kültürüne ihanettir. (Sayın Demirören; Beşiktaş'ın patronu sen misin, yoksa birkaç çatlak ses mi?) Bütün bunlar benim için hiç önemli değil. Önemli olan şudur; Beşiktaş'ı Beşiktaş'ın evlatları kurtarır. Ama hep beraber göreve. Kaptan Aybaba önde, o efsane kadro arkasında .
Ne demişler birlikten güç doğar.