4 Ocak 2013 Cuma


Devre arasında Ricardo Quaresma'yla takas olarak Beşiktaş'a transfer olan Miroslav Stoch acar muhabirimiz Acun Ilıcalı'ya birbirinden çarpıcı açıklamalarda bulundu.İşte olay yaratacak röportajın ayrıntıları.

Tayyip Erdoğan Suratsızdı !!

Merhaba Stoch, öncelikle transferini soralım.Çok ani oldu.Neler hissediyorsun?

Öncelikle Beşiktaş'a transfer olduğum için çok mutlu olduğumu belirtmeliyim.Milli takımdan arkadaşım Vladimir Weiss'ın da burada olması uyum sağlamam açısından çok faydalı oldu.Beşiktaşla çıktığınız ilk antrenmanda nasıl bir aile ortamının içine geldiğinizi hissediyorsunuz.Transferim ani oldu denemez.Beşiktaşla görüşmelerim biraz çabuk gelişmiş olabilir ancak aylar öncesinde Fenerbahçe'den ayrılma kararımı vermiştim.

Seni bu ayrılığa sürükleyen sebepler nelerdi?

Sebepler değil de sebep diyelim.Açıkçası tek sebep teknik direktör Recep Tayyip Erdoğandı.Hiçbir şekilde bana şans tanımadı.Ne kadar çalışırsam çalışayım hakettiğim formayı alamadım.

Kendisiyle konuşmayı denedin mi?

Bir iki kere denedim fakat kendisiyle konuşmak pek te mümkün değil.Kendisiyle iletişim kurmak biraz zor.Oldukça soğuk bir yapısı var.Birlikte geçirdiğimiz 1,5 yıllık dönemde bir kere bile güldüğünü görmedim.Konuşma denemelerim de sonuçsuz kaldı doğal olarak.En son konuşmamızda bana ananı da al git dedi fakat ne demek istediğini inanın anlamadım.

Biraz da gelecekten bahsedelim.Beşiktaşla ilgili hedeflerin neler?

Burada uzun yıllar kalmayı hedefliyorum.Kısa vadede bu yıl şampiyonluğun en güçlü adayı olduğumuzu düşünüyorum.Takımdaki arkadaşlık ortamı kesinlikle başarıyı getirecektir.Ben de bu başarıda pay sahibi olmak istiyorum.

Son olarak taraftarlara bir mesajın var mı?

Çok yakında nasıl bir futbolcu olduğumu anlayacaklar ve beni çok sevecekler diye düşünüyorum.Onlara burdan tek söyleyebileceğim gerekirse sahaya terimi değil kanımı akıtmaya hazırım.

Bize zaman ayırdığın için çok teşekkürler Stoch

Ben teşekkür ederim.